پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۰۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۰۲۸ مورد

دوشنبه ١٣ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١٣:٥٦ ب.ظ   ( بازدید : 942 نفر )

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افتتاح سامانه ای به منظور ثبت نام واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت در هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر افشین دلشاد اظهار کرد: اطلاعات بیش از 80 درصد مردم در سامانه سیب ثبت است یعنی افراد به دلایل مختلفی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و اطلاعات آن در سامانه ثبت شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر همکاران ما برای تزریق واکسن طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه سیب و براساس گروه سنی با افراد تماس می گیرند بنابراین غالب افراد که اطلاعاتشان در سامانه ثبت است نیاز به هیچ مراجعه حضوری و ثبت نام در سامانه نیست.
دکتر دلشاد با اشاره به افتتاح سامانه ثبت نام واکسن کرونا از سوی وزرات بهداشت گفت: افرادی که اطلاعات آن ها در «سامانه سیب» ثبت نیست می توانند از طریق سامانه وزارت بهداشت از منزل برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این سامانه و ثبت نام افراد برای دریافت واکسن، همکاران ما براساس اطلاعات ثبت شده در این سامانه طبق اولویت با آن ها تماس گرفته و زمان و مکان را اعلام می کنند بنابراین نیاز به مراجعه حضوری افراد در مراکز درمانی برای ثبت نام نیست.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.