پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۷۱۲۵ مورد

بعلت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی؛

58 واحد صنفی در راز و جرگلان پلمب شد
سه شنبه ٢١ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١٢:٤٥ ب.ظ   ( بازدید : 66 نفر )

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت: طی سال گذشته 58 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، رضا علی یوسفی اظهار کرد: در سال 99 بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان رازوجرگلان در دو نوبت صبح و عصر بر مراكز تهيه و توزيع مواد غذایی و اماكن عمومی نظارت کردند.
وی با بیان این که در سال گذشته 20 هزار و 937 مورد بازدید توسط بازرسان مرکز بهداشت رازوجرگلان انجام شده است، گفت: 7 هزارو 321 مورد امکنه عمومی، 11 هزار و 573 مورد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 2 هزار و 43 مورد کارگاه های خانگی و غیر خانگی بازدید شد.
یوسفی ادامه داد: در بازدیدهای انجام شده 58 مورد پلمب و 979 مورد اخطاریه صادر شد همچنین 318 پرونده نیز به مراجع رسیدگی تخلفات ارجاع داده شدند.
وی عنوان کرد: نظارت های بهداشتی از سوی تیم نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه دارد و با متصدیانی که پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.
یوسفی با اشاره به فرارسیدن عید فطر گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، نماز عید فطر در این شهرستان برگزار می شود بنابراین از مردم می خواهم ضمن رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک، سجاده و مهر شخصی به همراه داشته باشند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.