پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۰۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۱۹۶ مورد

شنبه ٢٦ تیر ١٤٠٠ ساعت ١٤:١٠ ب.ظ   ( بازدید : 228 نفر )

رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اعزام تیم دو نفره پرستاران این دانشگاه به هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، رضا فانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری و شدت گرفتن موج پنجم بیماری کووید 19 در استان های جنوبی کشور خصوصا استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان دو پرستار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به این استان اعزام شدند.
وی بیان کرد: با توجه به تجربه موفقیت آمیز همکاران ما در سانتر کرونای استان، بیمارستان امام حسن (ع) در راه اندازی تیم تنفسی، معاونت پرستاری وزارت بهداشت طی نامه ای تقاضای اعزام پرستاران زبده و با تجربه به استان هرمزگان به منظور آموزش و توانمندسازی پرستاران آن استان در امر مراقبت از بیماران حاد تنفسی و راه اندازی تیم تنفسی کرد.
فانی ادامه داد: به همین منظور طی فراخوانی، دو پرستار ایثارگر ما آقایان «هادی لطفی» و «سجاد رحیمی» برای حضور داوطلبانه در استان هرمزگان اعلام آمادگی کردند.
وی عنوان کرد: چهارشنبه 23 تیرماه همکاران ما به بندرعباس اعزام شدند تا طی مدت 10 الی 15 روز، آموزش های لازم را به همکاران این استان ارائه و نسبت به راه اندازی تیم تنفسی اقدام کنند.
فانی خاطرنشان کرد: با توجه به خیز پنجم بیماری کووید 19 در کشور از زحمات شبانه روزی مدیران و گروه های پرستاران در مقابله و مدیریت این بیماری قدردانی می کنم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.