پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۷۰۳ مورد

چهارشنبه ٦ مرداد ١٤٠٠ ساعت ١٢:٣٧ ب.ظ   ( بازدید : 521 نفر )

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اقدام و عمل گروه‌های جهادی، 1000 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی رستگار اظهار کرد: بدون شک ماندگارترین طنین به یادگار مانده بعد از قرآن کریم، خطبه غدیریه و جمله معروف آن «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» است.
وی بیان کرد: عید غدیر، عید بزرگی است که به طور شایسته آن را گرامی نمی‌داریم، این عید، تکمیل راه نبوت و مسئله ولایت تا روز قیامت بوده و برای این مناسبت بزرگ اسلامی در کتب ادعیه از جمله مفاتیح الجنان، اعمال متعددی ذکر شده است.
حجت الاسلام رستگار با بیان این که در عید غدیر، اطعام دادن بسیار سفارش شده است، گفت: غذا دادن و افطاری دادن به روزه داران در این روز، فضیلت بسیار زیادی دارد.
وی ادامه داد: در این خصوص، همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با اقدام و عمل گروه‌های جهادی در صدد هستند تا 1000 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع کنند و از خیرین و همکاران دانشگاه دعوت می‌کنم به پویش حداقل هر نفر یک طعام بپیوندند و از ثواب و برکات این عمل بهره‌مند شوند.
حجت الاسلام رستگار با اشاره به این که عید غدیر، روز اخوت و برادری است، گفت: در حقیقت ولایت و اخوت در این روز به یکدیگر گره می خورند چنانچه قرآن کریم می فرماید «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ».
وی حلقه وصله جامعه مسلمین را ایمان دانست و گفت: امیدواریم که به برکت این روز، عموم جامعه، کینه‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذارند و در این شرایط سخت اقتصادی به یاری یکدیگر بروند تا خداوند متعال نیز برکات خود را بر جامعه ما نازل کند.
حجت الاسلام رستگار خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا دارم دید و بازدید و صله رحم را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دهند و ترجیحاً در فضای باز و با رعایت فاصله یا از طریق ارتباط با فضای مجازی باشد تا بتوانیم هرچه زودتر بیماری کرونا را شکست دهیم.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.