پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۴۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۰۹۸ مورد

به همت اتاق اصناف بجنورد انجام شد؛

اهدای 3 هزار آب معدنی و آب میوه به مدافعان سلامت
چهارشنبه ٢٤ شهریور ١٤٠٠ ساعت ٩:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 141 نفر )

سرپرست اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌‌ شمالی گفت: اتاق اصناف بجنورد به منظور قدردانی از مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کوید۱۹، تعداد 2 هزار بطری آب معدنی و هزار قوطی آبمیوه به دانشگاه اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، مهندس «مهدی اسدی» ادامه داد: با ادامه بیماری کرونا جهت تامین تجهیزات و اقلام پزشکی به کمک نیکوکاران و خیران عزیز نیاز داریم. 
مهندس «اسدی» بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مختلفی از جمله کپسول اکسیژن، اقلام مصرفی پزشکی ،ویلچر و ... از سوی خیرین بزرگوار به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شده است.
وی عنوان کرد: خیران و افرادی که می خواهند در نجات جان انسان ها سهیم باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 6000300300 و یا شماره کارت مجازی 0966 0009 6370 5894 در بانک رفاه کارگران واریز کنند.
وی ادامه داد: خیران می توانند کمک های غیر نقدی را نیز به آدرس بجنورد، بلوار دولت، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و کد پستی ۹۴۱۴۹۷۵۵۱۶ ارسال کنند.
وی افزود: لیست کامل اقلام مورد نیاز بیمارستان های استان و حدود قیمت آن ها در صفحه اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در وب سایت دانشگاه به آدرس https://b2n.ir/w89316 قرار داده شده است.


منبع : ت 1- 3717ز چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.