پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۰۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۳۵۷ مورد

شنبه ٢٧ شهریور ١٤٠٠ ساعت ١٠:٥٩ ق.ظ   ( بازدید : 126 نفر )

سرپرست اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌‌ شمالی گفت:  از ابتدای سال تاکنون نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مختلفی از جمله کپسول اکسیژن، اقلام مصرفی پزشکی ویلچر و ... از سوی خیرین بزرگوار به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وب دا، مهندس «مهدی اسدی» ادامه داد: خانوده شادروان مرحومه «ملیحه خاوری» یک عدد ویلچر، یک کپسول 10 لیتری اکسیژن به همراه مانومتر به ارزش ریالی 52 میلیون به اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه تحویل داده است.
به گفته اسدی خانواده مرحوم سروش منصوری 100 میلیون ریال کمک نقدی به حساب خیرین سلامت واریز و خانواده شهید سید مرتضی شادمهر یک کپسول 10 لیتری و مانومتر و 2 عدد پالس اکسمتر انگشتی به ارزش ریالی 56 میلیون را اهدا کرده اند.
وی ادامه داد: خانواده شادروان مرحوم سید سلیمان بهروز و مرحومه فرشته وحدت نیز یک کپسول اکسیژن 10 لیتری و مانومتر و یک عدد ویلچر به ارزش 50 میلیون ریال را تحویل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی داده اند.
وی عنوان کرد: خیران و افرادی که می خواهند در نجات جان انسان ها سهیم باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 0966 0009 6370 5894 شماره حساب 6000300300  و یا در بانک رفاه کارگران واریز کنند.
وی ادامه داد: خیران می توانند کمک های غیر نقدی را نیز به آدرس بجنورد، بلوار دولت، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و کد پستی ۹۴۱۴۹۷۵۵۱۶ ارسال کنند.
وی با بیان این خیران می توانند با شماره 3151 داخلی 1190 با اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌‌ شمالی تماس بگیرند، افزود: لیست کامل اقلام مورد نیاز بیمارستان های استان و حدود قیمت آن ها در صفحه اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در وب سایت دانشگاه به آدرس https://b2n.ir/w89316 قرار داده شده است.


منبع : ت 1- 3717ز چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.