پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۳۱۱ مورد

شنبه ٦ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٤:٨ ب.ظ   ( بازدید : 161 نفر )

مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه در برخی از تالارها پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت نمی شود و زنگ خطری برای شیوع بیشتر ویروس کرونا در سایه غفلت مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، مهندس « علیرضا نوروزیان » افزود: با وجود تذکرهای انجام شده به صاحبان برخی از تالارها آن ها مدعی هستند که میزبان و مهمانان به رعایت پروتکل های بهداشتی توجهی نمی کنند .
وی از شهروندان خواست از دورهمی و تجمع در مراسم  های عروسی و...  خودداری کنند و درصورت حضور در مراسمی حتما ماسک داشته باشند.
وی تصریح کرد: وجود سیستم  تهویه مناسب در تالارها و مکان های شلوغی ضروری است .  
وی هم چنین به نگرانی برخی از والدین بعد از بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در مدارس پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و به تعداد محدود دانش آموزان در کلاس های درس حضور دارند، اما در تالارها گاهی اوقات مشاهد می شود مهمانان بدون ماسک در مجلس حضور دارند.
وی ابزار نگرانی کرد و افزود: متاسفانه در برخی از تالارها تعداد مهمانان بیش از ظرفیت مجاز است و علی رغم بازرسی های انجام شده و تذکرهای پی درپی شاهد دور زدن مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا توسط برخی از تالار داران هستیم.
وی تصریح کرد: کادر اجرایی در مدارس و دانش آموزان 12 سال به بالا واکسن کرونا را دریافت کرده اند، اما در مراسمی که در تالارها برگزار می شود، مشخص نیست چند درصد از افراد حاضر در تالار واکسن کرونا را زده اند.
وی اظهار کرد: متاسفانه برخی از هم استانی ها مراسم خود را در خانه برگزار می‌کنند که بدون شک تجمع افراد در محیطی کوچک به مراتب تهدیدی جدی‌تر برای سلامت افراد است.
وی خطاب به والدین گفت: رعایت پروتکل هایی بهداشتی در هر مکانی مهم است و نباید فراموش کنیم ویروس کرونا در کمین نشسته است و گاهی اوقات در سهل انگاری ما غافلگیر می شویم.


منبع : 0094 ع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.