پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۵۲۹ مورد

شنبه ٦ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٤:١٠ ب.ظ   ( بازدید : 507 نفر )

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در نشست با مدیران معاونت ستادی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با این مضمون«از فرهنگ رفع مظلومیت کنید» افزود: این تعبیر نشان از اهمیت کار در حوزه فرهنگ است که نیاز به عزم ملی داشته زیرا گستره فرهنگ و کار فرهنگی از جزئی تری فعایتهای فردی تا جدی ترین مسولیت های اجتماعی کشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وبدا؛ حجت الاسلام «عقیل فرزانه» گفت: تعابیری همچون «فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است» بیانگر اهمیت حوزه فرهنگ به ویژه در دانشگاه است زیرا دانشگاه طبق فرمایشات امام (ره) مبدا سعادت و شقاوت است.
وی با بیان این که اهمیت کار فرهنگی در فضای دانشگاهی واضح و روشن است، ابراز کرد: سند راهبردی فرهنگی در دانشگاه تدوین شده و نقاط قوت و ضعف این حوزه  در این سند علمی شناسایی شده در دستور کار قرار گرفته است.
وی با تاکید بر این حوزه فرهنگی در دانشگاه ها نیز از دیگر حوزه ها مظلوم تر است، اضافه کرد: ورود به این عرصه به دلیل ابعاد گسترده آن باید ورودی کار آمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و جهادی باشد. امیدواریم با پرهیز از موازی کاری ها و تلاش و جدیت قدم های محکمی در حوزه فرهنگ برداریم.


منبع : ز3717 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.