پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۵۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۲۴۹۲ مورد

یكشنبه ٧ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٢:٤٧ ب.ظ   ( بازدید : 645 نفر )

کسب رتبه دوم واکسیناسیون کرونا در کشور به همت مشارکت مردمی، بسیجیان، گروه های جهادی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در همایش ملی «100 روز توفیق خدمت، 100 میلیون دز تزریق سلامت» به عنوان دومین استانی که توانسته به همت مشارکت مردمی، بسیجیان، گروه های جهادی و کارکنان دانشگاه در واکسیناسیون رتبه دوم کشوری را کسب کند، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، همایش ملی رهاورد سلامت، امروز با حضور دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و دکتر «سید جواد پورنقی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و سرهنگ حاتمی جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه در امور اقشار بسیج و دکتر «افشین دلشاد» معاون بهداشت دانشگاه، به پاس زحمات خالصانه و موفقیت در جذب مشارکت عمومی جهت افزایش ایمنی جامعه با دریافت لوح، تقدیر شدند.

  گفتنی است، استان های گیلان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم و استان های اردبیل، زنجان، مازندران و هرمزگان به ترتیب رتبه های چهارم تا هفتم واکسیناسیون را دربین دیگر استان ها در انجام واکسیناسیون کسب کردند. 

طرح واکسیناسیون مقابله با بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان همزمان با سراسر کشور در بهمن سال گذشته آغاز و تا به امروز با همکاری نیروهای کادر بهداشت و بسیج به صورت شبانه روزی با همه توان و امکانات ادامه دارد.


منبع : 0094 ع چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

محمد علی وارنگیكشنبه ٧ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٣:١٧ ب.ظ

با سلام وتبریک این موفقیت بزرگ به ریاست محترم دانشگاه وهمکاران بزرگوارشان وعرض خدا قوت به همه همکاران عزیز بهداشت ودرمان که با تلاش صادقانه وشبانه روزی آنان این موفقیت حاصل گردید.