پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۷۰۲ مورد

پنج شنبه ١١ آذر ١٤٠٠ ساعت ٤:٤٩ ق.ظ   ( بازدید : 985 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی حکمی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا؛ دکتر «سید جواد پورنقی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی حکمی «مهندس مجید پورخیاط» را به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان «سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه» منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و استفاده از ظرفیت کلیه همکاران، صاحب نظران و اصحاب رسانه در جهت تقویت پاسخگویی به مردم شریف استان و در چارچوب مقررات در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

دکتر سید جواد پورنقیس

رپرست دانشگاه

 

قابل ذکر است، مهندس «مجید پورخیاط» دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و مدیریت رسانه و دانشجوی دکترای علوم ارتباطات (دفاع از رساله) است و فعالیت های حرفه ای و تخصصی با عناوینی همچون مدرس دانشگاه در رشته روابط عمومی و مدیریت فرهنگی، مدیر گروه رشته تبلیغات دانشگاه علمی و کاربردی و مدرس دوره های سواد رسانه ای را در رزومه کاری خود دارد.

از سوابق وى همچنین مى توان به فعالیت بیش از یک دهه به عنوان فعال رسانه ای و خبرنگار، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالى هم اشاره كرد.

وی فرزند جانباز و از بسیجیان فعال دانشگاه و متولد ۱۳۶۷ و جوان ترین مدیر منصوب شده در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دولت سیزدهم است.

جوان‌گرایی یکی از محورهای اصلی بیانیه گام دوم است و انتصاب اولین مدیر جوان در این دانشگاه در راستای تحقق چشم‌انداز متعالی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی‌ انجام شده است

گفتنی است مراکز دانشگاهی، می توانند اولین و مهم‌ترین نهادهای پذیرای راهبرد جوان‌گرایی باشند.


منبع : ز3717 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

محمد علی وارنگیكشنبه ١٤ آذر ١٤٠٠ ساعت ١١:١٤ ق.ظ

با سلام وعرض تبریک به آقای دکتر مجید پورخیاط وآرزوی توفیق خدمت