پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۴۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۶۹۳۵ مورد

سه شنبه ١٤ دی ١٤٠٠ ساعت ٢:١٤ ق.ظ   ( بازدید : 255 نفر )

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در اولین نشست سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه و تیم ستادی این واحد با معاونت‌های مجموعه، گفت: اطلاع‌رسانی خوب و قوی، خدمت به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر «بهرام بیباک» با بیان این که بازخورد اقدامات روابط عمومی ها در جامعه نمود دارد اضافه کرد: اطلاع رسانی از خدمات مجموعه به مردم نیز کمک می کند و منجر به رضایت از خدمات رسانی می شود.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر نقش روابط عمومی افزود: نقش روابط عمومی در انتقال تجارب، اطلاعات و اقدامات بسیار با اهمیت است و منجر به انتقال درست اخبار و داده ها و پررنگ شدن خدمات ارائه شده می شود.

وی ادامه داد: تشکیلات روابط عمومی به فراخور تشکیل عرصه های اجتماعی بزرگ ضروری است و به میزان قدرت این تشکیلات، به مجموعه کمک می شود.
دکتر بیباک در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت ارتباط روابط عمومی و رسانه ها، خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر با رسانه ها منجر به جلوگیری از ثبت و ضبط اخبار و گزارش های نادرست و تخریب سیستم می شود.

وی با ابراز امیدواری از انتقال بهینه و درست اقدامات به مردم، اضافه کرد: تعامل با رسانه ها موجب آسیب شناسی و پیشگیری از ضرر به سیستم می‌شود. 

دکتر بیباک با بیان این که انتقال همه جانبه اطلاعات نقش موثر در عملکرد مدیران دارد، افزود: کاربرد دیگر روابط عمومی نیز در همین راستا و به جهت ایجاد امیدواری و تشویق در مدیران مجموعه است.

وی خواستار انعکاس به موقع اخبار واقعی شد و تصریح کرد: نیازمند انعکاس نقدها نیز به جهت اصلاح امور هستیم و روابط عمومی جهت انتقال نقدهایی بیرون سازمانی نقش موثر و مفیدی دارد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست در چند بخش سیاست‌ها و چالش‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان را برشمرد و اعلام کرد: تغییر رفتار نیازمند تغییر نگرش است و تحول و ارتقاء عملکرد روابط عمومی با اعمال  تغییر نگرش و عملیاتی شدن آن ها محقق می شود.

مهندس «مجید پورخیاط» با بیان این که معاونت آموزشی دارای اهمیت و جایگاه استراتژیک است، اضافه کرد: موفقیت در دیگر بخش های مجموعه با تقویت و گسترش حوزه آموزش شکل می گیرد و بازو و ابزار قدرت این حوزه نیز هیئت علمی های آن هستند.

وی انعکاس دستاوردهای هیئت علمی ها را از رویکردهای جدی روابط عمومی حوزه ستادی دانشگاه اعلام و عنوان کرد: هیئت های علمی نقطه قوت و ظرفیت دانشگاه به منظور ارائه اطلاعات جامع، دقیق و بروز در حوزه سلامت هستند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تبیین سیاست های روابط عمومی، دست اندازها و چالش های موجود را برشمرد و راه کارهایی نیز جهت رفع مسائل مطرح کرد.

پورخیاط اعمال سیاست های تشویقی برای هیئت علمی هایی که در برنامه های اطلاع رسانی مشارکت می کنند، راه اندازی کمیته بین المللی سازی به جهت جذب دانشجوی خارجی، پرهیز از موازی کاری و عملکرد جزیره ای و برگزاری شورای اطلاع رسانی توسط معاونت ها را به عنوان مهم ترین راه کارهای ارتقاء و بهبود اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل نام برد و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

بنابراین گزارش در اولین جلسه مدیریت روابط عمومی با معاونت های ستادی دانشگاه، سیاست ها، چالش ها، اهداف و راه کارهای تقویت اطلاع رسانی تبیین و بررسی شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.