پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۰۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۲۴۹ مورد


همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا و بزرگداشت روز زن و مادر نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات زنان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر «حسن براتی زاده» با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: بانوان به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در تحقق گام دوم انقلاب نقش ارزشمند و موثری داشته اند. 

وی افزود: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف همواره گره گشا بوده از این رو از بانوان به عنوان نیروهای متعهد، منظم، صبور، وظیفه شناس و دلسوز در جوامع مختلف کاری یاد می شود. 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان با قدردانی از تلاش های بانوان شاغل در دانشگاه گفت: تربیت، توسعه و رشد جوامع به زنان و مادران بستگی دارد و حضور فعال زنان در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی نیز منجر به ایجاد تعادل و توازن در حیطه های کاری می شود. 

بنا بر این گزارش، دکتر «حسن براتی زاده» در این نشست به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی زنان شاغل در دانشگاه پاسخ داد و در راستای حل این مشکلات، راهکارهایی را ارائه داد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.