پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۲۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۷۴۴۵۱ مورد

چهارشنبه ٢٤ فروردین ١٤٠١ ساعت ١١:٣٣ ق.ظ   ( بازدید : 543 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه اساس خدمت و نتیجه تمام فعالیت‌ها در حوزه سلامت باید منجر به رضایت مردم شود، گفت: تیم بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه با رصد نقاط ضعف و قوت و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در مسیر دستیابی به اهداف نظام سلامت بسیار کمک‌کننده است.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی روز چهارشنبه 24 فروردین‌ماه 1401 در جلسه‌ای که به مناسبت تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه نگاه و تحلیل مردم نسبت به عملکرد ما بسیار اهمیت دارد، بر نقش اساسی تیم بازرسی در رشد و ارتقای دانشگاه تأکید کرد.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی با توجه به رسالتی که برعهده دارد، از تنوع کاری و وسعت خدماتی زیادی برخوردار است و اقشار و آحاد مختلفی از مردم را تحت پوشش خدمات خود دارد که این گستردگی فعالیت‌ها، تلاش مضاعفی را برای انجام وظایف می‌طلبد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: بنابراین برای کاستن از فاصله‌ها و رسیدن به نقطه مطلوب باید همت و تلاش بیشتری داشته باشیم تا نتیجه خدمات  ما منجر به تأمین و ارتقای سلامت در جامعه و در نتیجه رضایت مردم شود.

 

دکتر پورنقی عنوان کرد: تیم مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ یکی از قرارگاه‌هایی است که با رصد نقاط ضعف و قوت می‌تواند در این مهم به ما کمک کند، معتقدیم که به هر میزان بتوانیم در حوزه پیشگیری اقدام کنیم، به توفیق بیشتری در راستای جلب رضایت مردم دست خواهیم یافت.

 

وی از بازرسی به‌عنوان چشم بینای سازمان یاد کرد و گفت: اگرچه کار در این حوزه، سخت بوده و با دقت و جدیت همراه است اما بازرسی از عملکرد ما صیانت می‌کند و مجموعه این فعالیت‌ها سبب رشد و ارتقای دانشگاه می‌شود.

 

حجت الاسلام عقیل فرزانه، سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه، اجرای صحیح قوانین و مقررات را رویکرد دستگاه‌های نظارتی برشمرد.

 

 وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر ثواب و اجر چندین برابری گره‌گشایی از کار مردم نسبت به طواف خانه خدا گفت: بنابراین اگر در مسئولیت‌ها با نگاه خوشبینانه و دوری از سوء ظن و گرایش‌های سیاسی فعالیت کنیم و هدف خدمت‌رسانی به مردم باشد، اجر و ثواب کار خود را دریافت خواهیم کرد.

 

گفتنی‌ست؛ در این جلسه از خدمات و فعالیت‌های دکتر هادی رضایی در دوران تصدی مدیریت اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تقدیر و حسین لشکردوست از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.