پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۰۸۴ مورد

چهارشنبه ٢١ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ٩:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 403 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن قوانین جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، بر ایجاد مشوق‌های لازم تأکید کرد و از تشکیل قرارگاه عملیاتی برای تحقق این مهم در دانشگاه خبر داد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 در جلسه قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت این دانشگاه گفت: این قرارگاه در دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل شده است و با فعالیت هریک از کمیته‌های تخصصی، اجرای قوانین سلامت و جوانی جمعیت به صورت جد دنبال می‌شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر ایجاد مشوق‌های لازم برای تحقق این مهم، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی راهبردی، اولویت‌گذاری و پایش عملکرد کلان نظام سلامت در اجرای قانون سلامت و جوانی جمعیت باید تلاش کنیم.

 

دکتر پورنقی با اشاره به شاخص‌های رشد جمعیت عنوان کرد: افزایش میانگین عمر و پیری جمعیت یک زنگ خطر است، چرا که جمعیت پویا و جوان بعنوان سرمایه های هر کشور محسوب می شوند و توجه به نرخ باروری، فرزندآوری و حمایت از خانواده از جمله مهم‌ترین محورهایی است که در قرارگاه عملیاتی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در دستور کار قرار دارد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.