پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۶۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۱۱۲ مورد

شنبه ٢٤ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ١:١٦ ق.ظ   ( بازدید : 458 نفر )

همزمان با هفته سلامت، کلنگ احداث مرکز جامع سلامت روستایی ملاحسن شهرستان مانه و سملقان بر زمین زده و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

به گزارش وب‌دا، همزمان با هفته سلامت، با حضور معاونان توسعه مدیریت و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و نماینده مردم 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان و مردم، مراسم کلنگ‌زنی مرکز جامع سلامت روستایی ملاحسن شهرستان مانه و سملقان بر زمین زده شد.

 

دکتر حسن براتی‌زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با زیر بنای 350 متر مربع در یک طبقه احداث خواهد شد.

 

وی افزود: مراکز جامع خدمات سلامت، در مناطق شهری و روستایی راه‌اندازی می‌شود و خدمات قابل ارائه در این مکان شامل خدمات پزشکی عمومی، پرستار مشاوره سلامت روان، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی، دندانپزشکی، خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی، بهداشت محیط و حرفه‌ای و نظارت بر مراقبت‌های بهداشتی ارائه شده در واحدهای تابعه شامل پایگاه سلامت و خانه بهداشت فعال است.

 

گفتنی‌ست؛ در ادامه این برنامه، مراسم کلنگ‌زنی ایجاد خانه‌های بهداشت در روستاهای گزاباد، قسطی، برج و قزل قلعه به صورت متمرکز در روستای گز آباد انجام شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.