پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۵۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۷۹۲۴ مورد


نشست صمیمانه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور مسئول روابط عمومی معاونت آموزشی، کارشناسان روابط عمومی دانشکده ها در محل سالن جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش وب‌دا، مهندس مجید پورخیاط روز یکشنبه یکم خرداد 1401 با بیان اینکه این نشست به منظور آشنایی با سیاست ها، بیان مشکلات و بررسی چالش ها برگزار شده است، گفت: بایستی کارها را با برنامه‌ریزی درست آغاز و در این جهت گام برداریم.

 

وی از برگزاری نشست مطبوعاتی با حضور معاون آموزشی دانشگاه و رؤسای دانشکده‌ها در هفته آتی خبر داد و هدف از برگزاری آن را ارتقاء جایگاه کارشناسان روابط عمومی در عرصه آموزش عنوان کرد.

 

وی برگزاری نشست مطبوعاتی با معاونت آموزشی را از اولویت های نخست در مقایسه با دیگر معاونت ها برشمرد و ادامه داد: برنامه هایی که قرار است در معاونت آموزشی و دانشکده ها انجام بشود باید از ساختار درستی برخوردار باشد.

 

وی به همکاری مسئول روابط عمومی معاونت آموزشی با روابط عمومی ستاد مرکزی دانشگاه در دوران کرونا اشاره و بر تغییر شرح وظایف کارشناسان روابط عمومی تاکید کرد.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جذب دانشجوی خارجی، افزایش رضایت مندی بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی را از اهم فعالیت ها عنوان کرد و گفت: انتظار می رود در این زمینه هر کدام از روابط عمومی دانشکده ها فعالیت هایی برای تغییر فضای دانشکده انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی چشم، گوش، پای پیشرفت و مغز متفکر یک سازمان است ادامه داد: شناسایی و ارزیابی مدیران در راستای کسب رتبه برتر بر اساس شاخص هایی که در ماه آینده اعلام خواهد شد صورت می گیرد که کسب رتبه ایشان براساس میزان همکاری در سطح دانشگاه با حوزه روابط عمومی ستاد مرکزی خواهد بود و یکی از شاخصه های ارزیابی، ارتباط مؤثر مدیران و رؤسای دانشکده ها با روابط عمومی معاونت آموزشی و دانشکده ها خواهد بود.

 

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی یک مهارت است و نیاز به یک خلاقیت، آموزش و فن هایی هم دارد و می شود از معاونت آموزشی به عنوان یک برند دانشگاه به لحاظ اخلاق، امکانات، اعضای هیئت علمی و... یاد کرد.

 

مهندس پورخیاط بر ارتباط مؤثر و متقابل دانشکده ها با روابط عمومی دانشگاه تاکید کرد و گفت هم صدا شدن و مشورت با یکدیگر موجب موفقیت هرچه بهتر درکار خواهد شد.

 

در پایان روابط عمومی هر یک از دانشکده ها مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود را مطرح و مقرر شد در نشست مطبوعاتی هفته آینده با معاون آموزشی دانشگاه و رؤسای دانشکده ها مورد بررسی قرار گیرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

[سه شنبه ٣ خرداد ١٤٠١ ساعت ٧:٠ ق.ظ

سلام مگه نشست غیر صمیمانه هم داریم که شما تیتر زدید برگزاری نشست صمیمانه