پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۲۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۳۱۶ مورد

یكشنبه ١ خرداد ١٤٠١ ساعت ١٤:٥٨ ب.ظ   ( بازدید : 384 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ضرورت بازنگری در برنامه‌های راهبردی دانشکده‌ها در راستای تربیت دانشجویان با هدف فعالیت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینی، گفت: دانشکده بهداشت با توجه به ظرفیت‌هایی که در اساتید هیئت علمی و دانشجویان خود دارد می‌تواند در این مسیر حرکت خوبی را آغاز کند.

به گزراش وب‌دا، دکتر سید جواد پورنقی روز یکشنبه یکم خرداد 1401 در نشست هم‌اندیشی با اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت بجنورد، بر ظرفیت‌های این دانشکده در راستای شکوفایی و ایجاد چرخه کاملی از تربیت دانشجو برای تحقق دانشگاه دانش‌بنیان و کارآفرین تأکید کرد.

 

وی با اشاره به گردهمایی اخیر روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، عنوان کرد: رویکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی به سمت تولید محصولات دانش‌بنیان بوده و موفقیت‌های بسیاری نیز ازجمله در حوزه محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی و هوشمندسازی کسب کرده‌ایم.

 

دکتر پورنقی با بیان اینکه ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم، تصریح کرد: با توانی که در اساتید جوان و اعضای هیئت علمی وجود دارد و نیز دانجشویان این دانشکده، می‌توان افق‌های خوبی را در حوزه دانش‌بنیان برای دانشکده بهداشت ترسیم کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در راستای تحقق دانش‌آموختگانی کارآفرین و مهارت‌محور، از ایده‌ها و نظرات اعضای هیئت علمی و دانشجویان حمایت خواهیم کرد و امیدواریم با پشتیبانی از این ایده‎‌ها بتوانیم جزو دانشگاه‌های پیشرو در تولید علم و ثروت باشیم.

 

وی بر پررنگ‌تر شدن اهداف دانشکده در راستای فعالیت‌های دانش‌بنیان و بازنگری در برنامه‌ها برای تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: دانشگاه به عنوان محور تحول در بُعد علمی و فناوری، حرکت جدیدی را در مسیر فعالیت‌های دانش‌بنیان و تحقیقات محصول‌محور آغاز کرده است.

 

گفتنی‌ست در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدمات اخیر انجام شده در دانشکده بهداشت از سوی دکتر توکلی سرپرست این دانشکده، دیگر اعضای حاضر در نشست و اعضای هیئت‌علمی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون موضوعات علمی و اجرایی پرداختند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.