پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٢٨ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۳۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۷۱۲۳ مورد

یكشنبه ١٢ تیر ١٤٠١ ساعت ١٢:٥٢ ب.ظ   ( بازدید : 177 نفر )

مدیرگروه سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: 7362 زوج در سال 1400مشاوره ازدواج دریافت کردند.

به گزارش وب‌دا، زهرا حسینی خبوشان روز یکشنبه 12 تیرماه 1401 با بیان این مطلب، افزود: ازدواج در شرع مقدس اسلام از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است، برقراری روابط صمیمانه و محترمانه در زوجین علاوه بر سلامت جسم و روان بر سلامتی کودکان و حتی نسل های بعدی هم تاثیر گذار است.

 

مدیرگروه سلامت جمعیت خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: این مهم نیازمند کسب آگاهی زوجین از نیازهای جنسی و باروری، مهارت مراقبت از زندگی زناشویی در طول زندگی مشترک و احترام به نیازها و انتظارات یکدیگر است.

 

وی گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله تعالی) در خصوص اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی طلاق و به منظور برخورداری زوجین در آستانه ازدواج و پس از آن در جهت رفع نیازهای آموزشی، کلاس‌های ۶ ساعته با محتوای کلاس سلامت جنسی 90دقیقه – حقوق 45دقیقه- احکام و اخلاق90دقیقه و روان شناسی90دقیقه  برگزار می‌شود.

 

حسینی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و قوه قضاییه و سازمان تبلیغات اسلامی تأمین مدرس این کلاس‌ها را عهده دار است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.