پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۴۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۳۳۳ مورد

یكشنبه ٩ مرداد ١٤٠١ ساعت ١٨:١١ ب.ظ   ( بازدید : 421 نفر )

اولین جلسه ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در راستای تامین تمهیدات مورد نیاز حضور حداکثری دانشگاهیان در مراسم اربعین برگزار شد.

به گزارش وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این جلسه با بیان ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت اساتید، همکاران و دانشجویان جهت شرکت در این مراسم گفت: باید همه امکانات و تسهیلات شرکت در این برنامه معنوی به بهترین نحو مهیا شود.

 

دکتر سیدجواد پورنقی افزود: با برنامه ریزی دقیق می توان از فرصت بی نظیر این مراسم جهت ارتقای سطح معنویت جامعه دانشگاهی علوم پزشکی استفاده کرد.

 

وی افزود: برگزاری جلسات آمادگی زائران، فراهم کردن مقدمات سفر گروهی به مقصد مرزها ، اسکان و ایاب و ذهاب در کشور عراق به همراه رعایت پروتکل های بهداشتی، لازمه برگزاری مطلوب این برنامه و تشرف علاقه مندان به عتبات عالیات است.

 

گفتنی است در این جلسه، مقرر شد با همکاری دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، معاونت توسعه مدیریت و منابع ، معاونت آموزشی و معاونت فرهنگی دانشجویی، تسهیلات حمایتی برای اساتید، دانشجویان و همکاران علاقه مند تشرف به زیارت اربعین در نظر گرفته شود.

 

لازم به ذکر است در هفته جاری، فراخوان ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات و زیارت اربعین با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه منتشر می شود.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.