پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۱۳۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۱۶۰ مورد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تعطیلات آخر هفته، در شهرستان‌های شیروان و گرمه حضور یافت و از مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان‌ها بازدید کرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر محمدرضا اکبری به همراه کارشناس حوزه گسترش وزارت بهداشت و نیز همکاران معاونت بهداشت ‌و شبکه بهداشت شهرستان شیروان از مرکز خدمات جامع سلامت روستای اوغاز ‌و خانه های بهداشت این مرکز بازدید کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این بازدید یک روزه ضمن تاکید بر واکسیناسیون دوز یادآور اذعان داشت: ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت و بروز بودن دستورالعمل های ابلاغی از وزارت بهداشت از الزامات است و در همین راستا به صورت آبشاری پایش‌ها باید انجام شود.

همچنین دکتر اکبری در بازدید جداگانه‌ای که روز 13 مردادماه از ستاد شبکه بهداشت گرمه انجام شد، ضمن تاکید بر ارتقای شاخص واکسیناسیون دوز یادآور کرونا، زیرساخت‌های شهرستان در حوزه بهداشت را نیز از نزدیک رصد کرد.

وی در ادامه سفر یکروزه خود به گرمه از خانه‌های بهداشت برزنه و چهاربرجه تابعه شهرستان گرمه نیز بازدید و شاخص‌ها و برنامه‌های حوزه بهداشت را بررسی و راهکارهایی در راستای پیشرفت اهداف بهداشتی ارائه داد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.