پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵۹۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۱۲۴ مورد

شنبه ١٥ مرداد ١٤٠١ ساعت ٨:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 312 نفر )

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی بازدیدهایی سرزده از بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و هاشمی شیروان و بیمارستان شهدای فاروج ضمن بررسی میدانی نحوه ارائه خدمات، از بخش کووید این بیمارستان‌ها بازدید کرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر محمدرضا جمعه‌زاده عصر روز جمعه 14 مردادماه 1401 به صورت سرزده  از بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و هاشمی شیروان بازدید و ضمن خداقوت‌گویی به پرسنل، از بخش کووید این بیمارستان‌ها نیز بازدید و از بیماران عیادت کرد.

 

بر اساس این گزارش، در بازدید از بیمارستان هاشمی، مقرر شد تا پایان هفته کد ۷۲۴ در این بیمارستان راه اندازی شود.

 

همچنین معاون درمان دانشگاه در بازدیدی که از بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان داشت، گفت: در بازدید قبل با توجه به کمبود پزشک عمومی در این بیمارستان نارضایتی هایی در زمان شلوغی اورژانس وجود داشت که خوشبختانه با رایزنی های مکرر در معاونت به‌منظور حضور دو پزشک عمومی در بیمارستان، ترافیک بیمار در این بیمارستان کاهش و رضایت بیماران از خدمات بیشتر شده بود.

 

گفتنی است، دکتر جمعه‌زاده به صورت شبانه‌ در بیمارستان شهدا فاروج حضور یافت و طی این بازدید ضمن بررسی مشکلات بیمارستان، اظهار کرد: حضور کامل پزشکان مخصوصا حضور دو پزشک در روزهای تعطیل در بیمارستان سبب افزایش رضایتمندی بیماران شده است.

 

در پایان این بازدیدها، دکتر جمعه زاده از پروژه دیالیز این بیمارستان نیز بازدید کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.