پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۶۵۳ مورد

شنبه ١٥ مرداد ١٤٠١ ساعت ٨:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 328 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مراکز خدمات درمانی و بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه، با هدف ارزیابی اجرای طرح دارویار و نحوه ارائه خدمات به صورت شبانه از بیمارستان پورسینا آشخانه بازدید کرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی شامگاه پنج‌شنبه 13 مردادماه 1401 به همراه دکتر وکیلی معاونت غذا ودارو دانشگاه و تیم همراه از بیمارستان پورسینا آشخانه بازدید کرد.

هدف از  این بازدید شبانه، ارزیابی طرح دارویار و نظارت بر نحوه اجرا و ارائه خدمات به مراجعین بود.

 

بر اساس این گزارش؛ همزمان با این بازدید، مشکلات حوزه اورژانس۱۱۵ شهرستان نیز از نزدیک بررسی و از سوی رئیس دانشگاه، دستور  پیگیری بازسازی دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و تحویل یک دستگاه آمبولانس جک دیزلی صادر شد.

 

گفتنی است؛ دکتر پورنقی همچنین در برنامه‌ای جداگانه به همراه معاون غذا و دارو دانشگاه، نمایندگان بیمه سلامت و تامین اجتماعی و مدیران حوزه ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی در راستای نظارت بر اجرای صحیح طرح دارویار، از داروخانه‌های شهرستان بجنورد به صورت شبانه بازدید کردند.

 

در راستای بازدیدهای رئیس و معاون غذا و داروی دانشگاه، همزمان از سوی بازرسین این دانشگاه نیز از داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان شیروان بازدید به عمل آمد که محور اصلی این بازدید نظارت بر طرح دارویار و عملکرد داروخانه‌های شبانه‌روزی بود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.