پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۰۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۰۵۳ مورد

شنبه ١٥ مرداد ١٤٠١ ساعت ٢١:٩ ب.ظ   ( بازدید : 389 نفر )

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تأکید بر نقش واکسیناسیون در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با هدف تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن و تسهیل در دسترسی به این مهم، مراکز سیار واکسیناسیون در شهرستان‌های استان مستقر فعال خواهند بود.

دکتر محمدرضا اکبری روز شنبه 15 مردادماه در گفتگو با خبرنگار وب‌دا با بیان اینکه شیوع کرونا طی هفته های اخیر اوج گرفته و این مسئله انجام واکسیناسیون را دارای اهمیت بیشتری کرده است، افزود: به منظور سهولت دسترسی به واکسن، طی روزهای عصر تاسوعا و روز عاشورا، 16 و 17 مردادماه جاری، واکسیناسیون در 6شهرستان استان به صورت سیار انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: میدان دفاع مقدس روبروی سازمان انتقال خون، درمانگاه امام سجاد (ع) بین میدان دفاع مقدس و چهارراه باسکول و ابتدای گورستان پارک جاوید ازجمله محل‌های استقرار تیم‌های واکسیناسیون کرونا در مرکز استان هستند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: در شهرستان فاروج تیم سیار در میدان اصلی شهر مستقر است، در شهرستان جاجرم حسینیه بزرگ جاجرم(پای تکیه)، شهرستان رازو جرگلان حسینیه ابوالفضل(ع) میدان معلم، شهرستان مانه و سملقان در محل میدان حر و در شهرستان شیروان نیز درب ورودی ستاد مرکز بهداشت در مسیر مصلی و  هیئات عزاداری حسینی واقع در خیابان امام رضا ابتدای خیابان شفا، تیم‌های سیار واکسیناسیون فعال خواهند بود.

 

دکتر اکبری ضمن فراخوان تمام افراد واجد شرایط دریافت واکسن برای تکمیل واکسیناسیون، اظهار کرد: افرادی که 6 ماه از تزریق آخرین نوبت واکسیناسیون آنها گذشته است و یا تا کنون سابقه واکسن خود را تکمیل نکرده‌اند، نسبت به این مهم اقدام کنند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.