پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۴۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۳۸۹ مورد

چهارشنبه ٢٣ شهریور ١٤٠١ ساعت ١٣:٢٣ ب.ظ   ( بازدید : 223 نفر )

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در راستای حفظ حقوق گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز غیر مجاز، یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در بجنورد پلمب شد.

دکتر علی عفتی‌زاده روز چهارشنبه 23 شهریورماه 1401 در گفتگو با وب‌دا اظهار کرد: پیرو شکایت و گزارش شهروندان، یک‌مرکز دندانپزشکی بدون مجوز و غیر قانونی در بجنورد شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با پلیس امنیت و اداره اماکن، این مداخله گران امور درمان دستگیر و محل فعالیت آنان نیز پلمب شد.

 

وی از انجام 59 مورد بازدید از مراکز دندانپزشکی طی سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۰ مرکز تذکر شفاهی و ۳ مرکز تذکر کتبی دریافت کردند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: بازدیدهای واحد نظارت همچنان ادامه دارد و متخلفان باید بدانند ذره‌بین کارشناسان نظارت بر امور درمان شبانه‌روز در راستای حفظ سلامت مردم استان، فعالیت‌ها را رصد می‌کند.

 

وی تأکید کرد: مردم برای دریافت خدمات درمانی باید به مراکز معتبری که از طرف دانشگاه علوم پزشکی پروانه دارند مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از مراکز درمانی سطح استان به سامانه 190 اطلاع دهند و یا با واحد شکایات اداره نظارت معاونت درمان به شماره ۳۲۲۴۸۲۶۰ تماس بگیرند.

 

دکتر عفتی‌زاده در انتها از مردم خواست تا قبل از مراجعه به این مراکز از قانونی بودن آن مرکز اطمینان حاصل نمایند تا از ایجاد عوارض جبران ناپذیر پیشگیری کنند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.