پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۷۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۵۳۱ مورد

شنبه ٥ آذر ١٤٠١ ساعت ٢:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 334 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آستانه سالروز ولادت زینب کبری(س) با صدور پیامی، فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام پرستار را به تمام سپیدپوشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، در متن پیام دکتر «سید جواد پورنقی» آمده است:

بسمه تعالی‹‹ کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه السلام محشور می کند. ››-پیامبر اکرم(ص)

پرستاران، شگفتی‌آوران میدان مقاومت و مبارزه، آینه تمام قد فرهنگ فداکاری، خدمت و از خودگذشتگی هستند؛ مبارزانی که در حرفه مقدس، عشق را مشق و در مسیری پرمشقت با حلم و بردباری و دیگرخواهی، جلوه‌های بی بدیل و صحنه‌های اعجاب انگیزی را به ویژه در چند سال اخیر در میدان مبارزه با کرونا خلق کرده اند.

سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است، سندی بر اهمیت حرفه مقدس پرستاری است که در تمام میادین سخت ازجمله دوران دفاع مقدس تا مبارزه با بیماری منحوس کرونا برای سلامت همگانی، ثابت قدم و فداکارانه حضور داشته‌اند.

پرستاران به تعبیر مقام معظم رهبری، فرشتگان رحمت روح و جسم بیماران، با روحیه‌بخشی و مهربانی، ارزش‌های انسانی را تجلی داده و بیرق باشکوه همدلی و مهربانی را برافراشته نگه داشته‌اند. بی‌گمان، تلاش‌های مجدانه این فرشتگان رحمت و مهربانی در نظام سلامت موجب ارائه خدماتی ارزشمند به جامعه شده است.

بدون شک خدمات پرستاران زحمتکش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تا همیشه خواهد درخشید و در سابقه تاریخی مردم قدرشناس این مرز و بوم ثبت می‌شود.

اکنون در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و قرار گرفتن در هفته پرستار، به پاس تلاش‌های ماندگار در عرصه سلامت، از جامعه بزرگ و ارجمند پرستاری خراسان شمالی، تقدیر کرده و سلامتی این سپیدپوشان عزیز را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.