پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۰۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۱۳۰ مورد


رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی دیدار و از اقدامات این نهاد در راستای خدمات‌رسانی به مردم محروم در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی در این دیدار که صبح روز یکشنبه 6 آذرماه 1401 انجام شد، با تشریح برخی از فعالیت‌های بسیج این دانشگاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم، گفت: تفکر بسیجی در بدنه این دانشگاه جریان دارد.
 

وی در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و پاسداران اظهار داشت: از بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه باید به صورت ویژه تقدیر داشته باشیم.


وی افزود: بسیج از ابتدای انقلاب پای کار مردم بوده و اینک که در شرایط پیچیده‌ای هستیم باز هم نقش‌آفرینی می کند.


دکتر پورنقی با بیان اینکه بسیج دانشگاه علوم پزشکی در تمام عرصه‌ها ازجمله در حوزه مسائل علمی فعال است، برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین با حضور ۱۰۰ دانشجو و ارائه ۲۰ هزار خدمت در اردوهای جهادی را از جمله فعالیت بسیج در این مجموعه برشمرد و گفت: با همدلی و همراهی در رشد فرهنگ بسیجی تلاش خواهیم کرد.


وی در پایان بیان داشت: فعالیت دانشگاه در حوزه درمان خصوصا در زمان کرونا یک حرکت بسیجی بود که نشان از وجود روحیه بسیجی در کارکنان این مجموعه است.


سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه خراسان شمالی نیز در این دیدار داشتن رهبر حکیم، دارا بودن مکتب اصیل و همراهی مردم را از جمله مولفه های قدرت یک نظام دانست و اظهار داشت: ملت در عرصه‌های مختلف انقلاب ازجمله دوران دفاع مقدس، اربعین و راهپیمایی‌ها نشان دادند همراه و پشتیبان نظام هستند.


وی با بیان اینکه اسلام مکتب غنی به نظام داده در حالی که غرب از منظر گفتمان و مکتب به بن بست رسیده است، تصریح کرد: تنها دو راه الهی و شیطانی در جهان وجود دارد و غیر این دو راهی نیست لذا باید عملکرد خود را این مسیر تعریف کنیم.


فرمانده سپاه خراسان شمالی افزود: جشن مردم پس از پیروزی تیم ملی در جام جهانی نشان داد ایران واقعی با آنچه در رسانه‌های بیگانه نشان می‌دهند بسیار متفاوت است.


وی در پایان حفظ روحیه بسیجی را مهم و سخت توصیف کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی با داشتن این روحیه و هم‌افزایی بیشتر باید مشکلات مردم را حل کنند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.