پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١٦ تیر ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۴۹۹۰۰۲ مورد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و رئیس کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت در این دانشگاه با اشاره به برنامه‌های خود در راستای ارتقای تعاملات بین‌دستگاهی و تبیین نقش سایر دستگاه‌های اجرایی در قانون جوانی جمعیت، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

به گزارش وب‌دا، مهندس مجید پورخیاط اظهار داشت: تعاملات با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رویکرد فرهنگی و تبلیغی و گسترش فرهنگ جوانی جمعیت افزایش یافته است.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی این مجموعه خدمت به مردم است، گفت: روابط عمومی دانشگاه آماده همکاری با دستگاه های فرهنگی در حوزه فرهنگ سازی افزایش جمعیت است.


وی افزود: همواره نقش رسانه ها در فرهنگ سازی واضح بوده و از طریق حمایت از اصحاب رسانه، به این امر اهمیت داده ایم.


مهندس پورخیاط با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها پل ارتباط دستگاه ها هستند، تصریح کرد: علاوه بر هم افزایی، باید از موازی کاری فاصله بگیریم تا با محتواهای تخصصی دانشگاه و متخصصان امر در فرهنگ و رسانه، اقدامات خوبی در راستای فرهنگ سازی جوانی جمعیت رقم بخورد.


رضا لنگری، سرپرست حوزه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: فرهنگ سازی جوانی جمعیت دغدغه این اداره کل نیز می باشد لذا یکی از ماموریت های ارشاد تعامل بین دستگاهی خصوصا در این حوزه است.


وی با اشاره به اهمیت جایگاه علوم پزشکی در جامعه، افزود: تعامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی می تواند فرصت های متعددی را فراهم کند.


سرپرست حوزه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد تاکید داشت: با بهره گیری از ابزار هنر و رسانه می توانیم اقدامات مشترکی خصوصا در حوزه جوانی جمعیت انجام دهیم.


وی دانشجویان علوم پزشکی را یک ظرفیت مهم دانست و افزود: باید از این ظرفیت نخبگان استفاده کرد و پیوست فرهنگی برنامه ها را نیز در نظر گرفت.

 

گفتنی است؛ در این دیدار، نحوه ساز و کار اقدامات مشترک و انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای مأموریت‌های هر دو حوزه نتیجه گیری شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.