پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٦ مرداد ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۵۲۳۲۴۷ مورد

سه شنبه ٢٨ شهریور ١٤٠٢ ساعت ٢:٥٦ ق.ظ   ( بازدید : 195 نفر )

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده با انستیتو علوم صحی کاردان شرق افغانستان اولین دوره کوتاه مدت آموزشی مجازی برای اساتید مامایی، دانشجو، پرسنل مامایی، پزشکان و دانشجویان رشته‌های پزشکی، پرستاری، زنان و مامایی این دانشگاه برگزار شد.

 

علی سنایی در گفت و گو با خبرنگار وبدا، با بیان اینکه این دوره با موضوع «تشخیص و درمان عفونت های شایع در زنان» با حضور 150 نفر از انستیتو علوم صحی کاردان شرق، با هدف شناساندن ظرفیت های علمی دانشگاه و توسعه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی اجرایی شد، عنوان کرد: این دوره به صورت مجازی با همکاری مدیریت آموزش مجازی و الکترونیکی دانشگاه برگزار شد.

 

وی افزود: این دوره تحت نظر دکتر فرزانه رشیدی مدرس دوره و عضو هیئت علمی گروه مامایی دانشکده پزشکی دانشگاه با هدف آشنایی با عفونت های شایع در زنان برگزار شد.

 

سنایی یادآوری کرد: دوره‌های کوتاه مدت، با تدریس اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و در قالب چندین عنوان از جمله آموزش روش تحقيق در علوم پزشکی، دوره‌های مامایی، زنان و زایمان، فناوری‌های نوین، دندانپزشکی و... در راستای توانمندسازی و ارتقای علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه ‌های افغانستان برنامه‌ریزی شده است.

 

طبق این گزارش، پیش از این نیز 3 دوره آموزشی مجازی از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای دانشگاه غالب افغانستان برگزار شده است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.