پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٦ مرداد ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۵۲۳۴۸۴ مورد

شنبه ٢١ بهمن ١٤٠٢ ساعت ١:٨ ق.ظ   ( بازدید : 248 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی طی پیامی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم و جامعه دانشگاهی استان برای حضور گسترده در راهپیمایی22بهمن دعوت کرد.

 

به گزارش وبدا، دکتر جواد شاهین‌فر در این پیام ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و تلاش دشمن برای کاهش مشارکت، از مردم ولایتمدار استان و کشور خواست تا همانند سال های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، این مشارکت را به منصه ظهور برسانند.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در سال 1357 مسیرهای جدیدی را به روی جهانیان گشود؛ درحالی که همه کشورهای جهان ذیل دو ابر قدرت تعریف می شدند، امام خمینی(ره) با نفسی مطمئن که برگرفته از اعتقاد قلبی به وعده های الهی بود، معادلات جهانی را بر هم زد.

 

استکبار جهانی از روز نخست انقلاب اسلامی که منافع خود را در خطر می دید، با توطئه ها و فتنه های گوناگون سعی داشت امت ایران اسلامی را دچار اختلاف کرده تا مردم از انقلاب فاصله بگیرند اما بصیرت مثال زدنی مردم ایران باعث شد تمامی این توطئه ها یکی پس از دیگری نقش بر آب شود.

 

اکنون نیز دشمنان این مرز و بوم با استفاده از رسانه های جیره خوار خود سعی دارند مردم را از حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سپس انتخابات یازدهم اسفند که می تواند سرنوشت مردم را برای 4 سال تحت تاثیر قرار دهد، منصرف کنند اما مردم ما می دانند که نباید به صدای دشمن توجهی داشته باشند.

 

معتقدیم مردم عزیز ایران اسلامی تردیدی در حمایت از آرمان های انقلاب ندارند زیرا این موضوع را بارها و بارها اثبات کرده اند؛ در صحنه های مختلف که دشمن دندان تیز کرده بود، مردم در میدان حاضر شده و خوش درخشیدند.

 

 لذا امسال نیز مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ازجمله دانشجویان، اعضای هیئت علمی، اساتید، مسئولان و مدیران، کادر بهداشت و درمان و تمام کارکنان این دانشگاه، دوشادوش مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.