پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۰۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۶۳۱ مورد

شنبه ٢٨ بهمن ١٣٩٦ ساعت ١١:٤٢ ق.ظ   ( بازدید : 398 نفر )

در هفته سلامت در اردیبهشت ماه 97 ، اولین همایش تجلیل از خیرین عرصه سلامت استان ( به عنوان یک رویکرد ملی ) برگزار خواهد شد.

به گزارش « وب دا » مشاور رئیس دانشگاه در امور خیرین و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان در این خصوص بیان کرد : با هماهنگی استاندار محترم ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و اعضاء هیئت مدیره ، برنامه ریزی برگزاری اولین همایش تجلیل از خیرین با حضور دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و معاونین و در صورت امکان حضور وزیر بهداشت و معاون اجتماعی وزارت و مسئولین استانی در هفته سلامت صورت گرفته است.

« صفاری » تصریح کرد : تقدیر از خدمات خیرین بزرگوار در استان و معرفی بعنوان چهره ماندگار ، ایجاد شناخت و اطلاع رسانی نسبت به جایگاه و اهداف مجمع خیرین و تشویق و ترغیب مردم نوع دوست و خیر ، ایجاد زمینه حضور خیرین جدید از سطح استان بویژه کشوری با همکاری مجمع خیرین سلامت کشور برای کمک به بخش سلامت استان و ایجاد زمینه حضور و همکاری سازمان های مردم نهاد مرتبط با بخش سلامت از اهداف تعیین شده برگزاری همایش می باشد.

این مسئول در ادامه افزود : افتتاح تعدادی از پروژه ها  و اجرای مراسم کلنگ زنی از دیگر برنامه های مجمع خیرین سلامت استان در هفته سلامت است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.