پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۵۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۵۸۶۰ مورد


رییس دانشگاه در مراسم بزرگداشت روز شهید بر هر چه پویاتر و پررنگ تر کردن فرهنگ از خود گذشتگی و ایثار در جامعه تاکید نمود .

به گزارش وب دا دکتر «علی حق بین» در مراسم بزرگداشت روز شهید که در مسجد دانشگاه  برگزار شد ،اظهار داشت: باید فرهنگ بزرگداشت و نکوداشت جاری شود تا فرهنگ از خود گذشتگی را در جامعه پویا نگه داریم.

بوی با اشاره به این که در این سرزمین اسلامی ، امنیت و ثبات خود را مدیون شهدا هستیمو شهدا در مسیری که برای تمام انسان ها ترسیم شده حرکت کردند، گفت : شهدای زمان پیامبر ،جنگ تحمیلی و شهدای حرم چون شمعی فروزان بودند که فدا شدند تا راه معنویت را به سایرین نشان دهند.

وی اظهار داشت:انسان در دنیا حاضر است همه چیز را بدهد تا سلامتی خود را حفظ کند ،شهدا بالاترین سرمایه خود را فدا کردند؛آن ها می دانستند راهی که رفتند برگشتی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: از این دانشگاه نیز ۳ شهید بزرگوار جان خود را در راه آرمان هایی بلند فدا نمودند و همه شهدا برای ما عزیز هستند .

در پایان از خانواده های ۳ شهید دانشگاه تجلیل شد و با نثار فاتحه بر مزار شهید گمنام دانشگاه با ارزش های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان گردید.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.