پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۵۹۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۸۱۰۴ مورد

دوشنبه ١ مرداد ١٣٩٧ ساعت ٨:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 715 نفر )

جلسه هم اندیشی رابطین نظام پیشنهادات واحدهای تابعه دانشگاه با تاکید بر لزوم فعالیت مدیران دانشگاه در سامانه ثبت تجارب مدیران سلامت کشور و فعالیت کارکنان دانشگاه در سامانه نظام پیشنهادات برگزار شد.

به گزارش وب دا معاون مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: در راستاي بهره مندي از تجارب مديران نظام سلامت و اخذ و بكارگيري پيشنهادات كاركنان ؛ به راه اندازي سامانه هاي ثبت تجارب مديران و نظام پيشنهادات اقدام شده است.

«حسین حمیدی» هدف از راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات را مشارکت در فرایندها و تصمیم گیری ها و استفاده از نظرات همکاران دانشگاه عنوان و تصریح کرد:هدف سامانه ثبت تجارب مدیران نیز دسترسی سریع به دستاوردهای مدیران است و با توجه به ملی بودن این سامانه ،تجارب مدیران سایر دانشگاه ها نیز در دسترس قرارخواهد گرفت .

کارشناس مسئول مهندسی سازمان و مشاغل دانشگاه نیز با اشاره به راه اندازی این دو سامانه در دانشگاه اظهار داشت:فلسفه راه اندازی این سامانه ها جلب مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی و استفاده از فکر،اندیشه و خلاقیت نیروی انسانی در زمینه های مختلف و افزایش بهره وری است.

«داوری» ابراز امیدواری کرد: با ثبت پیشنهادات همکاران و تجارب مدیران در این سامانه ها بتوانیم برای پیشبرد اهداف دانشگاه با استفاده از توان و اندیشه مدیران  و همکاران گام های موثری برداریم.

وی افزود:یک سال و نیم از راه اندازی این سامانه می گذرد اعضای کارگروه مشخص شده اند،رابطین نیز تعیین و ابلاغ آن ها صادر شده و از سویی کلاس های آموزشی نیز برگزار گردیده و داوران تعیین شده اند اما با وجود اقدامات اولیه و شاخص های عملکردی که باید به وزارتخانه ارائه گردد ، متاسفانه جلب مشارکت صورت نپذیرفته است .

به گفته وی در سامانه نظام پیشنهادات  از 5441 نفر کارکنان دانشگاه ،تنها 25 پیشنهاد ثبت گردید و یک پیشنهاد اجرایی شد و از بین 183مدیر دانشگاه نیز ثبت تجربه دو مدیر تاکنون صورت پذیرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این نشست هم اندیشی ویژه رابطین بتوان گام های موثری در راستای پیشبرد اهداف مدیریت توسعه و تحول منابع انسانی برداشت.

وی به آدرس سامانه ها اشاره و افزود:Exm.behdasht.gov.ir  آدرس سامانه ثبت تجارب مدیران سلامت کشور و /sus.behdasht.gov.ir آدرس سامانه نظام پیشنهادات وزارت متبوع می باشد .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.