پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۴۶۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۸۴۸۴ مورد

چهارشنبه ١٦ مرداد ١٣٩٨ ساعت ٣:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 638 نفر )

سرپرست و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه از تعدادی رسانه های استان خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بازدید و از نزدیک با اصحاب رسانه استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این دیدارها ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: ارتباط با خبرنگاران ضرورت امر مدیریت است. 

دکتر سید احمد هاشمی با بیان اینکه همه ما نیاز به نقد داریم، افزود: در موارد بسیاری، خبرنگاران با دید سازنده و انتقادی خود باعث می شوند ما بسیاری از نواقص را ببینیم و برای رفع آن اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث سلامت، بسیاری از شاخص ها مهم هستند و بهتر است ما همیشه در این امر مطالبه گر نبوده و تنها از یک سازمان انتظار نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: در مقوله سلامت، بیست تا سی درصد خود مردم موثر هستند که متاسفانه این مسأله خیلی جدی تلقی نشده است. 
وی با بیان اینکه خبرنگاران باعث رشد و تعالی سازمان ها هستند، خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگ ما با رسانه ها و ارائه اطلاعات درست باعث می شود چالش های خودمان کمتر شود و اخبار دقیق‌تری ارائه کنیم. 

دکتر هاشمی با بیان این که خبرنگاران می توانند زمینه آرامش و کاهش تنش و حتی ناراحتی را ایجاد کنند گفت: خبرنگاران با ارایه و انتقال اخبار دقیق و صحیح می توانند در کاهش چالش ها تاثیر به سزایی داشته باشند .
وی ارتباط با خبرنگاران را جزو اولویت ها برشمرد و افزود:  خبرنگاران ما را هشیار تر می کنند تا ما کیفیت و کمیت خدمات را ارتقا دهیم و پیام های سلامتی را از طریق آن ها به مردم انتقال دهیم.
معاون تحریریه روزنامه خراسان شمالی ضمن تقدیر از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی جزو برترین و خبره ترین روابط عمومی های منطقه به شمار می رود .
علی اصغر خسروی تعامل را مهم ترین اصل ارتباط سازمان ها با رسانه اعلام کرد و افزود: مجموعه روزنامه خراسان شمالی خود را از دانشگاه علوم پزشکی استان جدا نمی داند و خوشبختانه نحوه تعامل و ارتباطات با مدیران دانشگاه بسیار بهتر و راحت تر از گذشته شده است.
وی از حسن مدیریت، اخلاق و دیدگاه خبری سرپرست دانشگاه تقدیر و تصریح کرد: امیدوارم تعامل و همکاری ما هم چنان ادامه یابد و بتوانیم در کاهش مشکلات و چالش های مردم گامی فراتر برداریم.

سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) نیز ضمن تقدیر از همراهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی با خبرگزاری ایسنا گفت: دانشگاه علوم پزشکی با دارا بودن مدیر رسانه ای،  همراه همیشگی رسانه ها بوده است.
 آزاد زاده افزود: خوشبختانه خبر گزاری ایسنا و ایکنا کارنامه موفقی دارند و اخبار امیدبخش را منتقل می کنند.
 وی تصریح کرد: نقد ما سازنده است و همیشه اخبار را با صحت و دقت و بدون ایجاد ناامیدی و استرس منتقل می کنیم.
 وی تصریح کرد: اخبار خبرگزاری ایکنا در حوزه دینی ، فرهنگی و..... به ۱۹ زبان زنده دنیا اعلام می شود.
 مدیر مسوول کانال خبری بجنورد زیبا نیز گفت: بیشتر رسانه های استان از حالت مکتوب خارج شدند ودر فضای مجازی فعالیت می کنند.
 شکاری افزود: از طریق فضای مجازی می توان اخبار را منتقل کرد و به شکل بومی به حل مسایل و مشکلات پرداخت.
  سردبیر خبرگزاری عصراترک ضمن تقدیر از همکاری همیشگی دانشگاه علوم پزشکی گفت: حضور مسولان دانشگاه علوم پزشکی باعث افتخار ودلگرمی ماست.
 گریوانی افزود: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همیشه  پاسخگوی خبرنگاران و پیگیر دغدغه های مربوط به سلامت استان است.
سردبیر خبرگزاری ایرنا نیز از خدمات شایسته دانشگاه علوم پزشکی تقدیر کرد و گفت: حوزه علوم پزشکی از نظر خبری حوزه بسیار مهمی است و با نیروهای توانمندی که دارد، به مشکلات سلامتی جامعه بانگاه خاص می پردازد.
 ایزدی افزود: ما به عنوان خبرگزاری دولتی در کنار مردم هستیم و عملکرد دولت را منعکس می کنیم.

(گزارش تصویری را اینجا ببینید)


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.