پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۸۰۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۸۲۷ مورد

شنبه ١٦ آذر ١٣٩٨ ساعت ٩:٤٤ ق.ظ   ( بازدید : 781 نفر )

در آستانه فرارسیدن روز دانشجو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، از خوابگاه های دانشجویی بازدید و با جمعی از دانشجویان دیدار کرد.

دکتر سید احمد هاشمی و هیأت همراه در شامگاه جمعه 15 آذر ماه امسال، ضمن ارزیابی روند خدمات رسانی به دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی، از امکانات و تجهیزات خوابگاه‌ها، وضعیت نمازخانه ها، سالن های ورزشی و مطالعه، آشپزخانه ها و... خوابگاه ها بازدید کرده و از نزدیک در جریان امورات خوابگاهی دانشجویان قرار گرفتند. 

دکتر سید احمد هاشمی در نشست صمیمی 4 ساعته ، با دانشجویان خوابگاه های "16 آذر" و "نرجس"  دانشگاه ، هدف از این بازدید راتبریک روز دانشجو و بررسی مشکلات و شنیدن خواسته های دانشجویان عنوان کرد .

وی یکی از مهمترین وظایف مسؤولان دانشگاه را رسیدگی به مشکلات دانشجویان بیان کرد و افزود: تمام سعی و تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه  مرتفع ساختن مشکلات احتمالی پیش روی دانشجویان و کاهش دغدغه های آنان است.

 دانشجویان  در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس و مدیران دانشگاه و اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات دانشجویی ، نظرات، پییشنهادات و انتقادات خود را در خصوص مسائل فرهنگی و صنفی و رفاهی بیان کردند و رئیس دانشگاه، ضمن استقبال از پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان، بر تلاش جدی برای بهبود وضعیت رفاهی و آسایش دانشجویان تأکید کرد .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.