پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۴۴۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۷۱۷۹ مورد

دوشنبه ١٦ دی ١٣٩٨ ساعت ٢:١٤ ق.ظ   ( بازدید : 759 نفر )

عملکرد 9 ماهه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از 152 بازدید درمانگاه ها و بیمارستان های استان طی این مدت خبر داد و گفت: 184 بازدید از واحدهای MMT طی 9 ماه نخست سال جاری انجام شده است.

دکتر قاسم بیانی ، تشکیل کمیته پرستاری در حوادث و بلایا، برگزاری همایش اخلاق حرفه ای در پرستاری، برنامه ریزی سنجه خوانی استانداردهای اعتبار بخشی با مدیران پرستاری، هماهنگی تشکیل کارگروه ارتقای مراقبت های پرستاری در بخش های ویژه وافزایش شاخص آموزش به بیمار را از جمله عملکرد های واحد پرستاری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: پیگیری سطح بندی و تایید بخش و بیمارستان های مانه و سملقان، راز، خصوصی حضرت زینب (س)، بنت الهدی و امام حسن (ع)، بررسی آمار عملکرد بیمارستان ها و تحلیل کارایی، تهیه بانک اطلاعاتی پزشکان عمومی و متخصص، موفقیت در کسب نمره کامل در شاخص های معاونت درمان  و ... نیز جزئی از عملکرد واحد امور بیمارستان های استان است.

وی از صدور 9 پروانه بهره برداری طی 9 ماه نخست سال جاری خبر داد و عنوان کرد: تمدید 11 پروانه بهره برداری و 20پروانه مسئول فنی طی این مدت انجام شده است و میانگین زمان انتظار در کمیسیون 6 ماهه گذشته و میزان زمان پاسخگویی به ترتیب سیزده و دو روز بوده است.

وی با اشاره به  برگزاری 9 جلسه کمیسیون ماده 20 در این مدت خاطرنشان کرد: در این مدت 282 ساعت دوره آموزشی برگزار شد که 262 ساعت کلاس تخصصی و 20 ساعت کلاس عمومی بوده و 1276 نفر در این کلاس ها شرکت کردند.

دکتر بیانی، از برگزاری 40 ساعت کلاس آموزشی کد دار و2 مانور حمل و نقل نمونه واحد آزمایشگاه در این مدت خبر داد و گفت: انجام 24 بازدید بر اساس چک لیست جامع، 11 بازدید بر اساس چک لیست میکروب و ... از جمله عملکردهای واحد آزمایشگاه دانشگاه به شمار می رود.

وی راه اندازی واحد رتینوپاتی نوزادان نارس، برگزاری کارگاه احیای تنفسی، تهویه مکانیکی و مراقبت تخصص در نوزادان و ... را نیز جزئی از عملکرد واحد نوزادان دانشگاه برشمرد و افزود: کسب عنوان بیمارستان موفق در ترویج زایمان طبیعی توسط بیمارستان بنت الهدی بجنورد، توانمند سازی ارائه دهندگان خدمت از طریق برگزاری دوره های آموزشی و ... از برنامه های واحد مامایی دانشگاه در این مدت بوده است.


منبع : ت2-1444ن چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.