پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۶۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۰۱۰۴ مورد

شنبه ٥ مهر ١٣٩٩ ساعت ٥:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 599 نفر )

همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس، آیین گرامیداشت شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور رئیس دانشگاه، خانواده شهدا و مدافعین سلامت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: طی مدت هفت ماه که از شیوع کرونا در کشور می گذرد، جنگ فرسایشی را متحمل شدیم که با سختی های دوران دفاع مقدس برابری می کند و گاها قابل قیاس نیست‌.
دکتر سید احمد هاشمی بیان داشت: در دفاع مقدس دشمن را می شناختیم و با آن مقابله می کردیم اما این ویروس منحوس بشریت را به زانو درآورده و هنوز راهکار مناسبی برای درمان آن کشف نشده است.
وی با اشاره به این که تعداد تخت های بیمارستانی اشغال شده در شرایط بحرانی کرونا از حدود ۳۰۰ تخت بیشتر نشده است، گفت: خوشبختانه تاکنون دغدغه نبود تخت خالی را نداشتیم که این نتیجه تلاش همه همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه بود.
دکتر هاشمی عنوان کرد: هر چه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم کاهش پیدا کند، آمار مبتلایان و مرگ و میر افزایش می یابد بنابراین باید در کنار هم برای مقابله و کنترل این بیماری تا رسیدن به یک وضعیت ثبات تلاش کنیم.
در پایان مراسم از ۳۱ مدافع سلامت و پنج خانواده شهید دوران دفاع مقدس و سلامت استان تجلیل به عمل آمد.


منبع : پ1-م۲۳۵۵ چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.