پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۰۰۳۰ مورد

شنبه ٢ بهمن ١٤٠٠ ساعت ١٩:٥٢ ب.ظ   ( بازدید : 384 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی، روز مادر، هفته بزرگداشت مقام زن و میلاد فرخنده حضرت فاطمه اطهر(س) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، در شرح پیام دکتر «سید جواد پورنقی» آمده است:

حضرت فاطمه زهرا(س) دردانه مردوارید و یگانه بانوی تاریخ بشریت و الگویی برای همه انسانیت به ویژه برای مادران و خواهرانی است که داعیه دار کرامت انسانی هستند، دخت نبی اکرم، یگانه طهارت و پاکدامنی است که در دامن خود شجره طیبه ‌ای را پروراند که نور آن امروزه در تمام جهان متجلی و متبلور شده است.

امروزه زنان و مادران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به تبعیت از الگو و اسوه حسنه زنان عالم، به نمونه ای درخشان در جهان تبدیل شده اند. نقش ارزشمند زنان در مسئولیت های اجتماعی و نظام سلامت با ایثارگری های آن ها در ایام کرونا نمود یافته است و آن ها به عنوان کادر درمانی و پرستاری با حفظ وظیفه اصلی و ذاتی خود نقش موثر و بی بدیلی در مهار این بیماری منحوس داشته اند. 

اینجانب فرارسیدن روز مادر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به بانوان ایرانی به ویژه مادران و زنان فعال در عرصه سلامت و بهداشت و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای این عزیزان موفقیت و سرافرازی روزافزون را مسئلت دارم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.