پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٢٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۵۰۰۳ مورد


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با تاکید بر این که برگزاری نخستین هم اندیشی با کارکنان نهاد ومسئولان فرهنگی با هدف ارتقا سطح همکاری فی ما بین برگزار گردیده است اظهار امیدواری کرد که در سال 94 پیوند عمیق و بیشتر بین نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی دانشجویی برقرار خواهد شد .

دکتر ابراهیم زاده  با اشاره به اهمیت مهندسی فرهنگی در حوزه های اجرایی فرهنگی دانشگاه افزود:متاسفانه در این رابطه کارهای زیادی صورت نگرفته است .

دکتر ابراهیم زاده همچنین یاد آور شد :معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه به عنوان نخستین دانشگاه در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور امسال سعی دارد نخستین نقشه راه فرهنگی را تدوین و اجرایی نماید و این امر به هماهنگی و همکاری با سایر بخش ها به خصوص نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیاز است.

 مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به تغییر رویکرد نهاد نسبت به سال های گذشته تصریح کرد :نهاد در سال های قبل عضو می پذیرفت اما حال نهاد موظف است با تمامی دانشجویان چه انقلابی و بسیجی و چه دانشجویان دیگر با افکار و نگرش های مختلف ارتباط برقرار نماید.

دکتر موسوی جاجرمی با بیان این که شعار امسال نهاد،  هدایت ،حمایت و نظارت است افزود :برای تحقق این شعار باید با واحد های فرهنگی دانشگاه به خصوص معاونت فرهنگی دانشجویی ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد .

بر اساس این گزارش در این جلسه هر یک از کارکنان در بخش های مختلف به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.