پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ١٣ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۴۳۱۵۲ مورد


مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،روز زن و نکوداشت مقام مادر با حضور رؤسای دانشکده های پرستاری مامایی و پزشکی ،اعضای هیأت علمی ،اساتید و همکاران ،در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری مامایی برگزار شد .

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ،محبوبه طباطبایی چهر ریاست دانشکده پرستاری مامایی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرای مرضیه (س)ایشان را به عنوان بزرگترین الگوی زنان عالم معرفی و از این روز بزرگ بعنوان نمادی جهت یادآوری از زنان و مادرانی که در تمام زمانها با ایثار و از خود گذشتگی ،انسانهای نمونه ای را جهت خدمت به بشریت پرورش می دهند یاد کرده و ضمن یاد آوری از مقام زنان بزرگ عالم ،آسیه ،مریم و زهرای مرضیه ،خواستار توجه زنان به جایگاه خویش در جامعه و خود ارزیابی در جهت بررسی نقش تربیتی مادر در خانواده شدند . 

در ادامه دکتر آباد ریاست دانشکده پزشکی با تبریک میلاد فاطمه زهرا و روز زن ،مردان را مظهر جلال و زنان را مظهر جمال خداوندی دانسته و ضمن اشاره به نقش پویای زنان در جامعه خواستار حضور پر رنگ زنان در تمامی عرصه ها شدند.

در انتها ی این مراسم ریاست دانشکده های پرستاری مامایی و پزشکی با اهداء هدایایی به همکاران خانم از آنان تقدیر و تشکر به عمل آوردند . 


منبع : دانشکده پرستاری و مامایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.