پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۲۸۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۴۰۳۲ مورد

دوشنبه ٢٤ فروردین ١٣٩٤ ساعت ٩:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 207 نفر )

معاون فرهنگی دانشجویی در جلسه هم فکری دانشکده پزشکی با تاکید بر این که با سطحی نگری و قشری نگری در حوزه فرهنگ مخالف می باشد افزود:ما با نگاه همه جانبه و حداکثری در حوزه فرهنگ با تیمی کار می کنیم که ارزش های نظام را درک کرده باشند و از سطحی نگری دور باشند.

دکتر ابراهیم زاده با اشاره به این که باید به مقوله فرهنگ همه جانبه نگاه کرد افزود:متاسفانه در کل کشور امور فرهنگی خلاصه شده است دربرگزاری چند مراسم اما باید در زمینه فرهنگ نگاه همه جانبه داشته باشیم و رویکرد خود را عوض کنیم.

وی افزود : با ارتقا تکنولوژی های مختلف در زمان های مختلف باید فرهنگ نیز همگام با سایر تکنولوژی ها ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به این که نقشه فرهنگی در دانشگاه در حال ترسیم می باشد و از تمامی کارکنان دانشگاه انتظار می رود که در راهنمایی و ترسیم این نقشه برای رسیدن به  مقصد نهایی کمک نمایند افزود:هدف  و افق اصلی این نقشه فرهنگی پویایی ،نشاط،خودباوری در بین دانشجویان می باشد.

دکتر ابراهیم زاده با تنفیذ اختیار به رئیس دانشکده های علوم پزشکی استان در حوزه فرهنگی دانشجویی افزود : تمامی دانشکده ها از این به بعد می توانند برنامه های عملیاتی خود را ترسیم و نظارت ستادی معاونت فرهنگی دانشجویی اجرایی کنند.

رئیس دانشکده پزشکی  همچنین در این مراسم ضمن تقدیر تشکر از معاون فرهنگی دانشجویی نسبت به برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی در دانشکده جهت تسهیل در امور فرهنگی دانشجویی در دانشکدها گفت:امید است به منظور ارتباط موثر دانشکده ها با معاونت فرهنگی دانشجویی این حرکات مثبت ادامه داشته باشد.

دکتر آباد با اشاره به این که جای خالی نقشه راه فرهنگی در دانشگاه بسیار احساس می شود با تاکید بر رویکرد امسال معاونت فرهنگی دانشجویی نسبت به تدوین این نقشه راه در دانشگاه افزود: بسیاری از کارهای اجرایی در مبحث فرهنگ در دانشگاه بسیار جست و گریخته است و هدف اجرای برنامه های فرهنگی تغییر رفتار و نگرش است که محقق شدن این امر بر اجرای برنامه های بلند مدت چندین ساله انجام خواهد گرفت.

وی برگزاری کارگاه های تفکر نقاد،مهارت های ارتباطی،کرسی های آزاد اندیشی را از برنامه های پیشنهادی در حوزه فرهنگ یاد کرد و افزود:متاسفانه کانون و تشکلات دانشجویی در دانشگاه بسیار ضعیف عمل می کنند که در این رابطه باید اقدامات موثری در این خصوص انجام گیرد.

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولان واحدهای فرهنگی و دانشکده ها نیز انتظارات و مشکلات پیش رو خود را مطرح کردند و مقرر شد این جلسات هر 45 روز یکبار در دانشکده برگزار گردد.     


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.