پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۰۵۷ مورد

یكشنبه ٦ اردیبهشت ١٣٩٤ ساعت ٨:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 733 نفر )

دکترفریبرز صادقیان، رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان فاروج، در تاریخ 2/2/94 هفته سلامت در همایش نقش بانوانان در تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: در سیاست های کلی ابلاغی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب در سال 93 وسیاست های کلی سلامت بند3 براصلاح سبک های زندگی وتحکیم بنیان خانواده اشاره شده که در این حوزه نقش بانوان اثر گذار است.

وی افزود:  توجه به اهمیت نقش زنان در خانواده  و جامعه  وتاثیر گذاری بدون شک آنان  دربسیاری از ارکان های  اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی  وسیاسی، آگاهی بخشی به این قشر یکی از محورهای کاری دستگاه های مرتبط باید باشد.

وی گفت:  اولویت های این همایش بررسی اهمیت  مشارکت وهمکاری زنان در بهینه کردن ارتباط بین زن وشوهر وعواملی که باعث مستحکم تر شدن بنیاد خانواده می شوداست.

 وی افزود: پایه گذاری خانواده براساس الگوهای اسلامی  تاثیر بلاشکی  در حفظ خانواده دارد.

 وی گفت: از آنجا  که خانواده نهادی انسانی است  وعناصر تشکیل دهنده  آن افراد می باشند  حفظ ارتباط بین فردی  مطلوب بین  افراد در حفظ بنیان  آن مهمترین  نقش را بر عهده  دارد.

در این همایش کارشناسان بهداشت محیط با تشریح امنیت غذایی در سطوح تهیه وتوزیع  وبیماری های ناشی از مواد غذایی، کارشناس مذهبی با تبین نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده، محورهای این همایش را اجرایی کردند.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.