پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۱۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۱۸۸۲ مورد

یكشنبه ٣ خرداد ١٣٩٤ ساعت ٧:٣٣ ق.ظ   ( بازدید : 281 نفر )

همزمان با سالروز ولادت حضرت عباس علیه السلام ، معاون فرهنگی دانشجویی روز جانباز را به جانبازان شاغل در دانشگاه در قالب متنی تبریک گفت.

در این متن آمده است:

همکاران بزرگوار جانباز

با سلام و احترام
پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، خدا را شاکریم که توفیق همراهی هر چند کوتاه با خیل عظیم شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارزانی فرمود. امید است که آن الگوهای تابان چراغ راه ما و انوار این چراغ تابناک در تمامی زوایای زندگی، هدایت‌گر ما باشد.
توفیق خدمت در جهت حفظ و ارتقای سلامت مردم به همه ما در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی با روح ایثارگری را در شرایط کنونی موهبت الهی می‌دانیم و در راستای ادای وظیفه شرعی خویش کمر همت به خدمت به آحاد مردم شریف و متدین ایران اسلامی می‌بندیم تا دین خویش را به میهن عزیزمان و مردمان غیور و شریفش ادا نمائیم و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در اجرای برنامه تحول نظام سلامت و اقتصاد مقاومتی از مساعدت و معاضدت شما عزیزان استمداد می‌جوئیم.

اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت علمدار کربلا قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به تمامی جانبازان غیور و عزتمند بخصوص جانبازان عزیز خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و سربلندی همگان را در خدمت‌ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) خواستارم


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.