پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۹۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۶۷۵۵۲ مورد


جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده پرستاری و مامایی از سلسله نشست های هم اندیشی اساتید در راستای ارتقای کمی و کیفی فرآیند یاددهی و یادگیری با حضور ریاست محترم دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

روز یک شنبه 21 تیرماه از ساعت 18 تا 20:30 جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده پرستاری و مامایی از سلسله نشست های هم اندیشی اساتید در راستای ارتقای کمی و کیفی فرآیند یاددهی و یادگیری با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون آموزشی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، معاون دانشجویی و فرهنگی، مدیران حوزه آموزش دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی در محل سالن شهید رجایی ستاد دانشگاه برگزار شد. در این جلسه که با موضوع چالش های دانشکده پرستاری و مامایی از دیدگاه اساتید محترم برگزار شده بود، اعضای هیات علمی به بیان مشکلات، کمبودها و پیشنهادات خود در زمینه آموزش دانشکده پرداختند.

دکتر گلمکانی ریاست دانشگاه، دانشکده پرستاری و مامایی را دانشکده پیش آهنگ در سطح دانشگاه عنوان کردند و سطح انتظارات از این دانشکده را متفاوت دانستند. ایشان در مورد گسترش فضای آموزشی در بیمارستان ها به خصوص برای رشته های پرستاری به این نکته اشاره کردند که در احداث بیمارستان جدید بحث فضای آموزشی به طور جدی دنبال می شود و تنها جنبه درمانی بیمارستان مد نظر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : معاونت آموزشی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.