پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۹۱۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۴۶۵۴ مورد

چهارشنبه ٢٤ تیر ١٣٩٤ ساعت ١٤:٣١ ب.ظ   ( بازدید : 314 نفر )

به گزارش روابط عمومی معاون فرهنگی و دانشجویی: مسابقات والیبال 2 نفره با حضور 22 تیم و مسابقات فوتسال با حضور 8 تیم از کارکنان دانشگاه ویژه آقایان به مدت10 شب پیگیری شد .
دکتر «فریمان ابراهیم زاده» در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان کارکنان دانشگاه تصریح کرد: این رقابت‌ها در سالن ولایت دانشگاه با حضور 160 نفر ازکارکنان برگزار شد.

وی با بیان نتایج این دیدارها افزود: در پایان رقابت های فوتسال تیم معاونت دانشجویی فرهنگی اول،بیمارستان امام رضا (ع) و دانشکده پرستاری به ترتیب دوم و سوم شدند، همچنین در رقابت های والیبال دو نفره نیز تیم دانشکده پرستاری،مرکز بهداشت و معاونت دانشجویی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

وی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان را ایجاد روحیه خود باوری،نشاط و شادابی و افزایش امیدواری در مجموعه سازمانی عنوان کرد.
وی یکی از مهم ترین اهداف معاونت فرهنگی و دانشجویی را برنامه ریزی ورزشی به منظور گسترش روحیه نشاط و شادابی کارکنان و دانشجویان عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال 45 برنامه طبیعت گردی ویژه کارکنان و دانشجویان برگزار شده است که بیش از 75 درصد شرکت کنندگان این برنامه را بانوان تشکیل دادند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین برگزاری دوره آموزشی شنا برای 800 نفر از کارکنان و دانشجویان و گسترش فعالیت های ورزشی در بعد همگانی را از برنامه های این معاونت عنوان کرد.
 

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.