پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٢٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۸۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۶۲۷۸ مورد


جناب آقای دکتر ابراهیم زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با حضور در دفاتر خبرگزاریهای روزنامه های خراسان شمالی و اتفاقیه فرا رسیدن 17 مرداد ماه و روز خبرنگاران را تبریک و تهنیت عرض نموده و همچنین سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی و همچنین «محمدرضا امانی» شهید خبرنگار 16 ساله خراسان شمالی را گرامی داشتند.

دکتر«ابراهيم زاده»  گفت: خوشحالم که در جمع خبرنگاران هستم و انصاف حکم مي کند که از شهيد «اماني» که از نزديک او را مي شناختم و با او بودم ياد کنم و روزنامه «خراسان شمالي» در شناساندن اين شهيد بسيار نقش آفريني کرد و بايد اين راه را ادامه دهد.وي افزود: با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و نقش کلیدی رسانه ها در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشیدن به تمامی طیف های جامعه بخصوص در انعکاس رخدادهای مهم بويژه طرح تحول سلامت به خوبي نقش آفريني کرده اند خداقوت مي گويم و در همينجا آمادگي مان را اعلام مي کنيم که هر گونه نقد را با جان و دل مي پذيريم. در اين ديدار، «پرهيزگار» مسئول امور فرهنگي و«بختياري» مسئول روابط عمومي معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه علوم پزشکي استان هم حضور داشتند.

در پایان از تلاش های بی وقفه کلیه خبرنگاران بویژه خبرنگاران فعال در امور مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی با اهداء گل و هدیه تقدیر نمودند.

 

 

 

 

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.