پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۲۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۶۰۹ مورد

شنبه ٢٤ مرداد ١٣٩٤ ساعت ٧:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 1095 نفر )

دومین جلسه کمیته فنی جشنواره وب سایت های دانشگاه  با حضور مدیر فناوری اطلاعات و کارشناسان مرتبط در این بخش برگزار شد

مدیر آمارو فناوری اطلاعات دانشگاه  با اشاره به این که به منظور ارتقا رتبه پرتال دانشگاه، بروزرساني صفحات سايت، افزايش بار علمي سايتها و قدرداني از مسئولين سايت هاي برتر وب سايت هاي دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالی از سال 94  سالي دو مرتبه توسط کمیته فنی وب سایت دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

مهندس وحیدی فر با اشاره به این که هدف این کمیته در بررسی وب سایت های دانشگاه نوعی کمک به ارتقا پرتال های دانشگاه می باشد افزود :طی زمان بندی انجام شده پیش بینی شده  در مرداد و شهریورماه سال جاری این کمیته به صورت تخصصی نخستین بررسی از وب سایت های واحد های مختلف دانشگاه را انجام دهد.

 وی با اشاره به این که در این ارزیابی، شاخص هایی توسط کارشناسان اداره پرتال و وب سایت تعیین شده و  از دو ماه قبل از ارزیابی به کلیه واحد ها و رابطین وب سایت ها اطلاع رسانی صورت گرفته است.

مهندس وحیدی فر با تاکید بر این که ملاک سنجش سایت ها به هیچ عنوان سلیقه ای نیست افزود: ملاک سنجش بر اساس شاخص های ابلاغی سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور و همچنین سایت های برتر دانشگاه های مختلف علوم پزشکی کشور می باشد.

وی یادآور شد پس از بررسی نهایی و وب سنجی ، سایت های برتر  و واحد هایی که در این حوزه کمتر فعالیت داشته اند  طی مراسمی در حضور ریاست محترم دانشگاه معرفی خواهند شد.

در ادامه این جلسه کارشناسان انفورماتیک متخصص در این حوزه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .


منبع : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.