پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۹۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۰۰۴۱ مورد

چهارشنبه ٤ شهریور ١٣٩٤ ساعت ١٢:٤٣ ب.ظ   ( بازدید : 232 نفر )

آیین نامه اعطای جوایز تحصیلی به دانشجویان ممتاز استان و امکان بهره مندی دانشجویان برتر همه دانشگاه های استان از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان ابلاغ شد.

به گزارش « وب دا » به نقل از بنیاد نخبگان استان آیین نامه اعطای جوایز تحصیلی به دانشجویان ممتاز استان ابلاغ و امکان بهره مندی دانشجویان برتر همه دانشگاه های استان از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و سهمیه ای برای دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی جهت دریافت تسهیلات تخصیص داده شد.

 بر پایه این گزارش این سهمیه برای دانشجویان همه دانشگاه ها و پژوهشگاه های استان، به جز دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و شرط کافی برای شمول دانشجو در سهمیه بنیاد، اخذ بالاترین امتیاز در میان دانشجویانی است که کف امتیاز از مجموع فعالیت های علمی دانشجو را کسب کرده باشند.

بر این اساس متقاضیان فقط تا تاریخ 20/7/94 فرصت ثبت نام و ارائه مدارک در سامانه ثریا به نشانی soraya.bmn.ir را دارند و داشتن حداقل یکی از موارد ذیل جهت ثبت نام الزامی است:

1- کسب رتبه برتر در یکی از رویدادهای نخبگانی(آزمون ها،المپیاد ها،جشنواره ها و مسابقه های مورد تایید بنیاد براساس آیین نامه شناسایی رویداد های نخبگانی و پشتیبانی از برگزیدگان آن ها)

2- کسب رتبه برتر میان دانشجویان هم ورود و هم رشته به لحاظ میانگین کل

3- مجموع بروندادهای پژوهشی و فناورانه(انتشار مقاله در نشریات معتبر،ثبت اختراع و ....)

پس از ثبت نام متقاضیان واجد شرایط در سامانه و محاسبه امتیاز آنان مرحله راستی آزمایی اطلاعات انجام و دانشجویان برگزیده پس از تایید شورای علمی بنیاد نخبگان استان به بنیاد ملی نخبگان معرفی می شوند و پس از تایید بنیاد ملی نخبگان، اعطای جوایز آموزش، پژوهش، فناوری و فرهنگ مطابق شیوه نامه اعطای جوایز حداکثر به مدت یکسال به دانشجویان برگزیده صورت می گیرد.

اعتبار توانمند سازی آموزشی، کمک هزینه اجرای پایان نامه، رتبه دانشجویی،بیمه تکمیلی،هدیه ازدواج، ودیعه مسکن، کمک هزینه سفرهای زیارتی و گردشگری از مهمترین تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح است.

فرآیند انتخاب دانشجویان برگزیده هرسال تکرار می شود و دانشجویانی که در یک سال حائز امتیاز لازم می شوند در صورتی در سال های بعدی نیز می توانند از تسهیلات استفاده کنند که بتوانند دوباره بالاترین امتیاز را کسب نمایند.

این طرح جهت حفظ پویایی و استفاده از توان دانشجویان مستعد و گسترش دامنه نخبگی و عدالت محوری می باشد و از دانشجویان واجد شرایط جهت دریافت تسهیلات دعوت می شوداطلاعات خود را در سامانه ثریا بارگذاری نمایند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بنیاد نخبگان استان به آدرس http://n-khorasan.bmn.ir مراجعه و یا با شماره های 05832229229-05832223930 تماس حاصل فرمایند.

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.