پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۹۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۶۸۶۵۵ مورد

سه شنبه ١٢ آبان ١٣٩٤ ساعت ١١:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 363 نفر )

بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی برای بهبود کیفیت آموزش و ارائه خدمت موثر هستند.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛ دکتر یوسف پریدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص اثرات بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی بر اعتلای آموزش علوم پزشکی کشور گفت: قطعاً اجرای این بسته های تحول اثرات مثبت و عملکرد بهتر از وضع موجود خواهد داشت چرا که بر مبنای چالش ها و نیاز های موجود طراحی شده است.

دکتر پریدار به نقاط قوت بسته های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: نیاز به تغییر در آموزش علوم پزشکی مدت ها بود که احساس می شد و با توجه به وجود تقاضا برای بهبود کیفیت آموزش و کیفیت ارائه خدمت این بسته های پیشنهادی معاونت آموزشی وزارت بهداشت قطعاً مفید خواهد بود.  

وی  با اشاره به برخی از چالش های آموزش پزشکی اظهار کرد: وجود هماهنگی در بخش های مختلف لازمه اجرای اثربخش این بسته ها است و آموزش نیازمند سرمایه گذاری مادی و وجود انگیزه های اخلاقی است که نیاز به توجه بیشتر دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول به نتایج خوب برگزاری نشست های معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: رسالت معاونت آموزشی وزارت بهداشت به خوبی انجام شده است و در این مرحله مهم همراه سازی دیگر تصمیم گیرندگان سیاسی و اقتصادی و نهادهای نظارتی است.

دکتر پریدار با بیان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای تحقق بسته های تحول و نوآوری تصریح کرد: وجود بستر مناسب در کشورهای همسایه غربی ایران برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت بالا که می تواند کمکی به سرمایه ارزی استان شود.

 


منبع : معاونت آموزشی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.