پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۵۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۶۸۱۰۹ مورد

سه شنبه ١٢ آبان ١٣٩٤ ساعت ١١:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 345 نفر )

مشارکت فعال معاونین و روسای دانشگاه های علوم پزشکی در اجرای بهتر بسته های تحول و نوآوری آموزش پزشکی حائز اهمیت است.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛ دکتر محمد هادی ایمانیه، رییس دانشکاه علوم پزشکی شیراز در خصوص اثرات اجرای بسته های تحول و نوآوری آموزش پزشکی بر اعتلای آموزش علوم پزشکی کشور گفت: طرح چنین بسته هایی قطعاً تغییرات مفیدی در نظام آموزش پزشکی ایجاد خواهد کرد و باید توجه داشت که اجرای آنها نیاز به پیگیری های مستمر دارد.

دکتر ایمانیه در خصوص نقاط قوت بسته های تحول و نوآوری آموزش پزشکی اظهار کرد: توان بخشی اساتید برای انجام این تحولات، داشتن زیر ساخت های قوی و حضور دانشجویان با استعداد که متقاضی تحولات هستند از نقاط قوت این بسته های به شمار می رود.

رییس دانشکاه علوم پزشکی شیراز درباره نتایج همایش معاونین و مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: برگزاری چنین نشست هایی باعث هم اندیشی های مثبت می شود و در مجموع مفید خواهد بود و بهتر است مشارکت معاونین و رووسای دانشگاه ها بیشتر شود.

دکتر ایمانیه در پایان سخنان خود در راستای بهتر اجرا شدن بسته های تحول پیشنهاداتی ارائه کرد و گفت: در راستای تقسیم وظایف صورت گرفته جهت اجرای بهتر بسته های تحول دانشگاه شیراز از انجام هر ماموریتی که به آن واگذار شود، دریغ نخواهد کرد.

 


منبع : معاونت آموزشی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.