پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۷۰۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۴۴۴۹ مورد

سه شنبه ١٩ آبان ١٣٩٤ ساعت ٧:٥٨ ق.ظ   ( بازدید : 145 نفر )

ابلاغ برنامه‌های هفته دانشگاه و قرآن به دانشگاه‌ها

به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء به نقل از ایکنا ، قائم مقام مرکز قرآن و عترت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اصلی‌ترین برنامه هفته قرآن و دانشگاه را جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور دانست و از ارسال ابلاغیه‌هایی به دانشگاه‌ها برای این ایام خبر داد. 
حسین افتخاریان، قائم مقام مرکز قرآن و عترت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مسئول جشنواره‌های نهاد ، در مورد برنامه‌های نهاد برای هفته قرآن و دانشگاه (از 18 تا 24 آبان‌ماه) اظهار کرد: اصلی‌ترین برنامه‌مان این است که در همان تاریخ بحث جشنواره ملی قرآن و عترت را با همکاری دبیرخانه سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت داریم که در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی افزود: اکثر برنامه‌هایی که دیده شده که در همان قالب برگزار می‌شود. اختتامیه این جشنواره نیز در همان بازه زمانی برگزار می‌شود.
افتخاریان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه نهاد معظم رهبری یکی از متولیان اصلی فرهنگ در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود، به‌طور مشخص برای این هفته چه کاری انجام می‌دهد، گفت: دستورالعمل‌هایی هست که طبق روال آن‌ها به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود. برگزاری کرسی‌های تلاوت، نشست‌های ویژه قرآن و علم به‌صورت دستورالعمل ارسال می‌شود.
قائم مقام مرکز قرآن و عترت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و فضاسازی‌هایی برای هفته قرآن و دانشگاه را در دانشگاه‌ها اجرا خواهیم کرد.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.